صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۵۸۴۴۸

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری: انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود

امام جمعه موقت تهران گفت: بعد از فتح خرمشهر، هیچ حادثه و رویدادی به شیرینی و حلاوت این وعده صادق نبود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در جمع مربیان پرورشی و مسئولان استانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با تبریک سال نو گفت: سالی که با میلاد امام حسن مجتبی آغاز شود و با میلاد ایشان هم تمام شود؛ سال حسنی است؛ شناخت سیره امام حسن و بهره برداری از اخلاق و معارف این امام وظیفه‌ای است که باید اعضای اتحادیه خود را موظف به انجام آن بدانند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حوادث غزه گفت: طوفان الاقصی یک نقطه عطف واقعی در جریان مقاومت بود به نوعی که شرایط پیش از آن قابل مقایسه با شرایط پس از آن نبوده و نیست. مقاومت غزه باعث آبروی اسلام و قرآن شد و به طوفان الاحرار و وعده صادق رسید.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری با بیان اینکه دشمن ما احمق است و گاهی حماقت‌هایی می‌کند که لازم می‌شود سربازان جریان مقاومت سیلی مناسب را بزنند؛ گفت: جمع بندی این اقدام هم با امام مسلمین بود؛ تصمیم رهبر معظم انقلاب این بوده است که از خاک ایران مستقیم به خاک اسرائیل ضربه بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه بعد از فتح خرمشهر، هیچ حادثه و رویدادی به شیرینی و حلاوت این وعده صادق نبود؛ گفت: ۴۵ سال انقلاب اسلامی منتظر چنین لحظه‌ای بوده است. رسیدن موشک‌ها به آسمان بیت المقدس فرصتی بوده است که تاکنون نداشتیم؛ این رویداد عظیم بهار خوبی برای انجمن‌های اسلامی و دانش آموزان است.

انتخاب سوره و آیه سال ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

حجت الاسلام حاج علی‌اکبری آیه و شعار سال ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را آیه ۶۹ سوره عنکبوت معرفی کرد و گفت: «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ» یک آیه توصیفی است که خداوند کسانی را که یک قدم در راه خدا برداشته و برای خدا کاری می‌کنند هم هدایت می‌کند و هم آنان را جز محسنین قرار خواهد داد.

نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، سوره سال ۱۴۰۳ این اتحادیه را سوره سوره معارج معرفی کرد و گفت: این سوره شباهت زیادی با سوره مومنون دارد. این سوره به قیامت و بیدار کنندگی آن اشاره کرده و با تاکید بر اهمیت نماز، مصلین را با ۱۱ ویژگی معرفی می کند، در سوره معارج تصریح شده است که هویت مؤمن با نماز شناخته می‌شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات