صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۵۷۹۸۳

غده سرطانی اسرائیل باید هر چه زودتر از تن جهان کنده شود

حضور یکپارچه و گسترده مردم ایران، مسلمانان جهان و آزادگانی که مخالف نسل کشی و حمله به زنان و کودکان هستند در راهپیمایی روز قدس از این جهت بسیار مهم است چرا که فشار قابل توجهی بر اربابان آمریکایی اسرائیل وارد می‌کند
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ حسن هانی‌زاده

اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بر هیچ کس پوشیده نیست. امروز کسانی که از اسرائیل در طی دهه‌های گذشته دفاع کردند در برابر افکار عمومی جهان قرار گرفته‌اند چرا که جنایت‌های مکرر و نسل کشی که اسرائیل در غزه در طی چند ماه به راه انداخته این موضوع را عیان ساخته که ماهیت این رژیم کشتار و از بین بردن زنان و کودکان بیگناه است.

با اینکه طی ماه‌های گذشته بار‌ها مساله توقف جنگ و آتش بس از سوی سران کشور‌های مختلف و نهاد‌های بین المللی مطرح شد، اما اسرائیل هیچگاه به این خواسته تن نداد، چرا که نتانیاهو با کشتار زنان و کودکان بی دفاع به دنبال دریافت امتیازات بیشتری به نفع خود است تا شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که بتواند خواسته‌های خود را بر طرف فلسطینی برای بقای بیشتر خود در قدرت تحمیل کند.

اخراج تمامی رهبران حماس و جهاد اسلامی چه در حوزه نظامی و سیاسی و تبعید رهبران حماس به خارج از غزه و اداره آینده غزه توسط اسرائیل و تشکیلات خودگران و خلع سلاح تمام جنبش‌های مبارز فلسطینی در غزه و رفح و اخراج مردم غزه به سمت صحرای سینا و در به دری و آواره کردن مردم غزه نشان داد این رژیم ماهیتی سفاک و جنایتکار دارد درخواست‌هایی که هیچگاه مردم غزه آن را نمی‌پذیرند و تن به تحقق خواسته‌های شوم اسرائیل نمی‌دهند.

اسرائیل با توجه به پشتوانه و پشتیبانی که از سوی آمریکا و کشور‌های اروپایی دارد در حال عملیاتی کردن طرح‌های خود است، اما غافل از این موضوع که امروز مردم کشور‌های غربی که اصلی‌ترین حامیان این رژیم کودک کش به شمار می‌روند به معترضان بزرگی علیه ماهیت این رژیم تبدیل شده اند به گونه‌ای که بخشی از اعتراضاتی که به تداوم جنایت‌ها در غزه صورت می‌گیرد از غیر مسلمانانی است که در اروپا و آمریکا زندگی می‌کنند.

حضور یکپارچه و گسترده مردم ایران، مسلمانان جهان و آزادگانی که مخالف نسل کشی و حمله به زنان و کودکان هستند در راهپیمایی روز قدس از این جهت بسیار مهم است چرا که فشار قابل توجهی بر اربابان آمریکایی اسرائیل وارد می‌کند به این خاطر مردم در سراسر جهان باید در راهپیمایی روز قدس حرکتی نمادین و با شکوه اعتراضی از خود به نمایش بگذارند تا سران کشور‌های غربی متوجه باشند حمایت‌های آن‌ها از اسرائیل و نتانیاهو تا چه اندازه خسارات بیشماری به آن‌ها تحمیل می‌کند و افکار عمومی را علیه آن‌ها برانگیخته می‌نماید.

امروز بر هر مسلمان و انسان آزاده‌ای واجب است علیه کودک کشی و تحمیل گرسنگی و قحطی و زجر به بیگناهانی که در غزه زیر بمب‌های چند تنی اسرائیل در حال کشته شدن هستند به پا خیزد. امیدوار هستیم در روز قدس شاهد اعتراضی همگانی و جهانی علیه رژیمی باشیم که غده سرطانی است و هر چه زودتر باید از تن جهان کنده و به درک واصل شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات