صفحه نخست >>  عمومی >> تیتر اول
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۵۸۰۰۰

از جیش الظلم تا مدافعان امنیت/ وقتی دشمن امنیت را نشانه می‌گیرد

تروریست‌های حمله کننده به سیستان و بلوچستان تنها یک هدف مهم داشتند و آن بر هم زدن امنیت و آرامش حاکم بر ایران زمین و پرت کردن افکار عمومی از مسئله غزه و فلسطین و مهمتر جلوگیری از اقدامات تلافی‌جویانه در بمباران کنسولگری ایران در دمشق بود.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ ملیحه زرین‌پور

۲۴ ساعت گذشته نیرو‌های امنیتی و نیروی انتظامی و سپاه، لحظات نفس گیری در سیستان و بلوچستان پشت سر گذاشتند و توانستند با دلاور مردی و رشادت و شهادت ۱۰ تن از بهترین نیرو‌های جان بر کف مدافع امنیت و مدافع مردم و با هلاکت تروریست ها، امنیتی را که می‌رفت بازیچه اقدامات دشمنانه اسرائیل گردد را بازگردانند.

تار و مار تروریست‌ها
طبق آنچه رخ داده است، تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه در ساعات اولیه بامداد ۱۶ فروردین ماه به قصد برهم زدن امنیت و سلب آرامش مردم به طور همزمان به ۵ نقطه از اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرار کننده امنیت در شهر‌های چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان حمله کردند، اما با درایت، حوصله و هوشمندی نیرو‌های مدافع امنیت مواجه شده و تار و مار شدند.

هدف شومی به نام "ناامنی"
تروریست‌های حمله کننده به سیستان و بلوچستان تنها یک هدف مهم داشتند و آن بر هم زدن امنیت و آرامش حاکم بر ایران زمین و پرت کردن افکار عمومی از مسئله غزه و فلسطین و مهمتر جلوگیری از اقدامات تلافی‌جویانه در بمباران کنسولگری ایران در دمشق بود.
دشمن خیلی خوب به رفتار راهبردی ایران بعد از چنین تجاوزات نابخشودنی واقف است لذا به منظور فرار از انتقام سخت ایران، امنیت خاک و امنیت و آسایش مردم را نشانه می‌رود چرا که باز هم واقف است این مرز پر گهر اجازه ناامنی و آسیب به شهروندانش را نمی‌دهد و حتی با شهادت یاران باوفا و پرچم داران امام زمانش از امنیت و جان مردم محافظت می‌کند.

از هلاکت تروریست‌ها تا برقراری امنیت
نیرو‌های امنیتی کشورمان پس از تعدی این تروریست‌های اسراییلی هوشیارانه وارد عرصه دفاع و خنثی سازی نیروی شرور آن‌ها شدند و پس از اطمینان نسبت به دورسازی مردم از خطر مهاجمان و هرگونه آسیب، رزمندگان غیور قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با مشارکت نیرو‌های فرماندهی انتظامی با آنان درگیر و طی عملیاتی قاطعانه کلیه تروریست‌ها و اشرار مسلح به هلاکت رسیدند و امنیت و آرامش کامل در مناطق درگیری برقرار شد.
در این عملیات ۱۸ تن از تروریست‌ها و اشرار مسلح مهاجم به هلاکت رسیدند و ۱۰ تن از مدافعان امنیت شهید و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند و با شهادت و جراحت خود راه هرگونه ناامنی و رسیدن دشمن به مقصود شومش را بستند.

برخورد قاطع با مخلان امنیت
دشمن شاید نمی‌داند و باید این هشدار را به شکلی دریافت کند که برعکس آنچه آن‌ها در سرزمین‌های اشغالی برپا کرده و امنیتی که بی مفهوم است و جان شهروندانی که برایشان بی ارزش است اینجا در این نقطه سرزمینی، امنیت ملی و آرامش مردم در هر نقطه از ایران زمین خط قرمز حافظان امنیت بوده و با هرگونه عامل و عنصر تهدیدگر این عرصه، قاطعانه برخورد خواهد شد.
تروریست‌های حمله کننده به چابهار و راسک و سرباز هدف‌های بزرگتر از اخلال در امنیت عمومی در سر داشتند و حتی وقتی دیدند به این راحتی‌ها نمی‌توانند از دست مدافعان و حافظان امنیت بگریزند بر خلاف ادعا‌های پوچ پیشین خود مردم عادی را گروگان گرفتند که باز هم با برخورد قاطع نیرو‌های امنیتی کشور مواجه شدند.

ترس دشمن از انتقام
تحلیلگران شرایط بحرانی بر این باورند که دشمن اسرائیلی از اقدامات تلافی جویانه و انتقام سخت ایران در پی بمباران کنسولگری کشورمان در سوریه به وحشت افتاده و به دنبال گریز هستند؛ لذا بار دیگر اجیرشدگانشان را با بیانیه‌های مسخره راهی تجاوزی دیگر می‌کنند تا بلکه از این گردابی که خود برپا کرده رها شود.

پیام مسخره دشمن برای غیور مردان امنیت
اما باید توجه داشت برخلاف ژست‌های که این گروهک تروریست پیش از این به خود گرفته بود شکی در ارتباط عمیق جیش الظلم‌های تروریست با اسرائیلی‌های کودک کش وجود ندارد؛ پیوند عمیقی که می‌خواهد این پیام را القا کند که بهتر است چشم بر تجاوز ما بر خاکتان (بمباران کنسولگری ایران در دمشق) ببندید وگرنه امنیت و خط قرمزهایتان را هدف قرار می‌دهیم.
اما مگر آن‌ها ایران و ایرانی را نمی‌شناسند که چنین خیال خامی در سر می‌پرورانند یا شاید به گمانشان پروپاگاندایی که سال‌های سال است علیه اعتماد مردم به حکومت اسلامی ایران به پا کرده اند تا اینجا‌ها پیش رفته آن‌ها می‌توانند با چنین اقداماتی تجاوزگرانه شاهد عقب نشینی ایرانی در برابر تهدیدات و عدم انتقام و احقاق حق مسلم شان باشند! در حالیکه ایران اسلامی سال‌های سال است نشان داده در برابر تهدیدات مقاوم‌تر از این حرف هاست و نه تنها به خیال خام آن‌ها عقب نمی‌نشیند بلکه مصمم‌تر ورود می‌کند.
بد نیست به تبلیغات سو دشمن در جدایی قوم غیور بلوچ از سرزمین ایران هم گریزی بزنیم چرا که برخلاف ادعا‌های پیشین جیش الظلم‌ها با محوریت وطن پرستی و حمایت از قوم غیور بلوچ، این همدستی و پیوند با رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل بر همگان محرز گشته و دروغ‌های دور و دراز آن‌ها در حمایت از بلوچ و مردم ایران را رو کرده، آن‌ها را رسوا نموده و ماهیت و اهداف شوم پشت پرده ادعایشان را بیش از پیش بر همگان آشکار کرده است.

از القای ناامنی تا انتظار انتقام سخت
ناامنی، اولین و مهمترین هدف شوم تروریست‌ها در حمله به سیستان و بلوچستان بود و اصلا هم برایشان تفاوتی نداشت مردم عادی را گروگان بگیرند و شهید کنند یا جان برکفان و حافظان مردم و مدافعان امنیت را شهید کنند؛ فقط مقصود شومی داشتند که با برنامه ریزی و جهت دهی مستقیم اسرائیلی‌ها انجام شد، اما خیلی زود زمینگیر شدند و حالا اسراییلی‌ها باید در انتظار انتقام سخت‌تر ایران اسلامی به هر سوراخی که می‌توانند بگریزند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات