صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۵۸۳۱۸

هفت نکته در خصوص تنبیه قاطعانه صهیونیست‌ها

یکم؛ این اولین رودررویی آشکار ایران و رژیم جعلی صهیونیستی بوده و از همین جهت ارزش تاریخی بالایی دارد. برای اولین بار پرنده‌های نظامی ایران بر فراز مسجدالاقصی دشمنان این مکان مقدس را مورد حمله قرار دادند.

دوم؛ این حمله در پی حمله ۱۳ فروردین رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان انجام شد وعده صادق جمهوری اسلامی ایران در تنبیه متجاوز را به نمایش گذاشت.

سوم؛ حمله جمهوری اسلامی ایران به عنوان دومین حمله راهبردی به رژیم پس از عملیات هفت اکتبر تلقی می‌شود. اگر عملیات طوفان‌الاقصی به محبوبیت مضاعف گروه‌های مقاومت فلسطینی ختم شد عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران به گسترش بدنه مردمی ایران در منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

چهارم؛ عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی انجام شد که پیش از انجام آن رسانه‌های جهانی از قریب الوقوع بودن آن گزارش می‌دادند، اما علی رغم انتظار صهیونیست‌ها برای مقابله با سلاح‌های ایران تصاویر زیادی از برخورد برق آسای پهپاد‌ها و موشک‌های کشورمان به اهداف نظامی تعیین شده و شکست سیستم‌های دفاعی آمریکا و انگلیس گزارش می‌دهد.

پنجم؛ اقدام تنبیهی صورت گرفته از مبدا ایران به مقصد سرزمین‌های اشغالی با گستردگی جغرافیایی در هر دو منطقه همراه بود که به خوبی گویای آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران برای هر شرایطی بوده است.

ششم؛ اطلاعیه زودهنگام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز عملیات ترکیبی علیه اسرائیل، ساعت‌ها پیش از رسیدن موشک‌ها و پهپاد‌ها به سمت سرزمین‌های اشغالی، سطح آمادگی، اعتماد به نفس و اطمینان از موفقیت‌آمیز بودن تنبیه و استحکام ساخت درونی کشور را نشان می‌دهد.

هفتم؛ استفاده از صد‌ها موشک و پهپاد در عملیات اخیر و سنگینی آتش تنبیه، احتمالا مقامات رژیم صهیونیستی را به این درک خواهد رساند که هر گونه واکنش و پاسخ به تهران می‌تواند زمینه را برای ضربات مهلک‌تر ایران به اسرائیل فراهم آورد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات