سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۵۸۵۱۲

چهار رویداد مهم بعد از عملیات «خرابکاری محدود» در اصفهان

یکبار مجددا اتفاقات صبحگاه امروز اصفهان را تا این لحظه مرور کنیم.

یکبار مجددا اتفاقات صبحگاه امروز اصفهان را تا این لحظه مرور کنیم.

یک: در دقایق اولیه صبح، صدای برخی انفجارها در اصفهان خبرساز می‌شود، اکانت‌ها و برخی رسانه‌های صهیونیستی آن را حمله اسرائیل به ایران معرفی کردند. رسانه‌های غربی نیز مرحله

دوم تثبیت این خبر و این پیام را که حمله توسط اسراییل رقم خورده، آغاز می‌کنند.دو: انتشار این خبر که پدافند اصفهان چند ریز پرنده را مورد هدف قرار داده، ماهیت عملیات را بیشتر نمایان می‌کند. پاسخ رژیم صهیونیستی در افکار عمومی از حمله «همتراز» به «حمله محدود» در رسانه و در واقعیت به «خرابکاری محدود» تقلیل پیدا می‌کند.

سه: رسانه‌های غربی و به خصوص آمریکایی باوجود ناکامی مفتضحانه عملیات «خرابکاری محدود»، همچنان هدفمندتلاش می‌کنند این عملیات را پاسخ اسرائیل به حمله موشکی ایران به افکار عمومی معرفی کنند و پرونده تنش جدید را در همین نقطه به پایان برسانند.

چهار: طرف اسرائیلی در محیط داخلی خودش دچار دوگانگی در انتقال پیام واحد شده و حتی تلاش می کند که روند پذیرفتن مسوولیت غیر رسمی عملیات را در اکانت‌ها و رسانه‌های صهیونیستی به نوعی کنترل و هدایت کند. از دید آنها عملیات «خرابکاری محدود» حتی در رسانه نیز اثر بالعکس گذاشته و جمع بندی و ختم آبرومندانه ماجرا را بسیار سخت کرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات