مرکزی >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۵۸۸۳۷

آغاز چرخش تاریخی

پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/محمدجواد یاری

عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق نه تنها قدرت امنیتی،  اطلاعاتی،  نظامی و فضایی رژیم صهیونیستی را به سخره گرفت،  بلکه توانمندی های امنیتی نظامی غرب  و ناتو و قدرتهای اتمی جهان را زیر سوال برد. 
نظام سلطه با تئوری «وحشت و تصمیم»، دولتها و ملتها را مجبور به تمکین و باج دهی  می کرد،  همانطور که دهه هاست اعراب را به زنجیر کشیده است. 
 تحولات شکل گرفته توسط اضلاع مقاومت معادله جدید نابودی بازدارندگی ناتو و اسرائیل را بتصویر کشید و در آینده نزدیک راهبردهای کشورهای وابسته به غرب را دستخوش تغییرات جدی به ضرر نظام سلطه خواهد کرد. 
رژیم صهیونیستی با وظیفه حفظ منافع و سلطه غرب در منطقه ایجاد شد،  ولی این معادله امروز معکوس شده و غرب مجبور به دفاع از اسرائیل شده؛  زیرا بخوبی می داند پایان این رژیم،  پایان نفوذ و سلطه غرب منطقه استراتژیک غرب آسیا را رقم خواهد زد. 
تحولات منطقه حقیقت غرب وحشی را روشن و نقاب نفاق از شعار دموکراسی،  حقوق بشر،  آزادی،  صلح و قانون را کشید،  وقتی تمدنی مبانی فکری اش به چالش کشیده شود،  یعنی زوال و افولش را باید به نظاره بنشیند تا تمدن رقیبش به جای او بنشیند. 
عملکرد ایران و جبهه مقاومت در برابر جنایات بی نظیر صهیونیسم و غرب، درس و رسم انسانیت و جوانمردی و اخلاق را به جهانیان مخابره کرد و فضای ذهن و عین جهانیان را آماده پذیرش تنها جایگزین لیبرالیسم،  یعنی اندیشه ناب اسلام علوی و نبوی با دال مرکزی مهدویت نمود. 
 امروز صهیونیست هایی که با وعده ارض و بهشت موعود به فلسطین آورده شده بودند به این نتیجه رسیدند که این سرزمین جای ماندن و سرمایه گذاری نیست و آینده ای برای آن در شرایط محاصره مقاومت و نفرت افکار عمومی وجود ندارد. آنها دیدند که موشکها و اراده مقاومت براحتی آنها را زمینگیر می کند و از دست ناتو کاری ساخته نیست.
 جهان آماده پذیرش شکست و پایان لیبرالیسم و تمام ایسم های الحادی،  و استقبال از آخرین رهبر الهی می شود و نقش ایران و محور مقاومت بستر سازی برای چنین انقلاب بزرگ جهانی می باشد. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات