سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۵۹۳۲۱

قالیباف: در عملیات وعده صادق، به رژیم صهیونیستی نشان دادیم هیچ تعللی در تصمیم‌گیری نداریم

رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار «نیچروان بارزانی» گفت: در عملیات وعده صادق که جواب تجاوز رژیم صهیونیستی را دادیم، به دنیا به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادیم که هیچ تعللی در تصمیم‌گیری نداریم و مصمم و محکم ایستاده‌ایم.
قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، در دیدار نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق گفت: این سفر در وقت مناسب و خوبی انجام شد. ان‌شاءالله این سفر در توسعۀ روابط اقتصادی و فرهنگی با توجه به ارتباطات عمیقی که بین اقلیم کردستان و ایران وجود دارد، اثرات مثبتی بگذارد.
وی افزود: گفت‌وگوهای انجام‌شده در این نشست و این سفرها در توسعه همکاری‌های سیاسی و امنیتی اثرگذار است و می‌تواند تحکیم روابط را به همراه داشته باشد. برای امنیت ایران و عراق و باورهایی که داریم، خون جوانان دو کشور ریخته شده است.
قالیباف تاکید کرد: همه ما بر این باوریم که رژیم صهیونیستی امروز دشمن شماره یک جهان اسلام است و می‌بینیم در غزه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. در عملیات وعده صادق که جواب تجاوز رژیم صهیونیستی را دادیم، به دنیا به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادیم که هیچ تعللی در تصمیم‌گیری نداریم و مصمم و محکم ایستاده‌ایم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات