سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۵۹۷۴۶

رضایی: انتقام‌کِشی به برادری‌ها آسیب می‌زند

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: نقد دلسوزانه و منصفانه به وحدت نیروها کمک می‌کند اما انتقام‌کِشی و تخریب به برادری‌ها آسیب می‌زند و وحدت جمعی را متلاشی می‌کند.

«محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دیدار با تعدادی از منتخبین راه‌یافته به مجلس دوازدهم، با بیان اینکه مجلس آینده نیاز به وحدت در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر در بیرون دارد، اظهار کرد: وحدت در درون از طریق کار جمعی و پرهیز از تک‌روی ممکن است.

وی افزود: نقد دلسوزانه و منصفانه به وحدت نیروها کمک می‌کند اما انتقام‌کِشی و تخریب به برادری‌ها آسیب می‌زند و وحدت جمعی را متلاشی می‌کند.

رضایی چارچوب کار جمعی در مجلس را رعایت نظرات جمعی در فراکسیون و ساختارهای رسمی مجلس شورای اسلامی دانست و در پاسخ به سوالات درباره انتخاب رییس آینده مجلس اظهار کرد: انتخاب رییس مجلس بر عهده نمایندگان و فراکسیون‌های مجلس است و انتخاب رییس مجلس از این رهگذر کارآمدی مجلس را بالا می‌برد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دوران تک‌روی و شخص محوری در اداره نهادها و سازمان‌های کشور به پایان رسیده است؛ فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی قادر هستند خلأ احزاب را در انسجام‌بخشی و تصمیم‌گیری جمعی جبران کنند.

در این دیدار علی نیکزاد، حمید رسایی، مجتبی ذوالنور، منوچهر متکی، ابراهیم عزیزی، احمد نادری، مجتبی یوسفی، شهباز حسن‌پور و تعدادی دیگر از منتخبین مجلس دوازدهم حضور داشتند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات