سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۵۹۷۶۶

منصوری: دو نفر از بالگرد رئیسی با ما ارتباط گرفتند

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: با یکی از سرنشینان بالگرد رئیس‌جمهور و کادر پرواز ارتباط برقرار شده که نشان می‌دهد میزان سختیِ حادثه خیلی بالا نبوده؛ چون دو تن از افراد در چند نوبت با ما ارتباط گرفتند.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی در خصوص حادثه بالگرد رئیس‌جمهور گفت: از ساعت 8 صبح امروز، آیت‌الله رئیسی برای افتتاح سد قلعه‌قیز در استان آذربایجان شرقی حضور داشتند و برنامه‌هایشان تا ساعت 13 طول کشید.

وی افزود: حوالی ساعت 13 برای افتتاح یک پروژه نفتی عازم تبریز شدند که به‌همراه کادر پرواز، وزیر خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار این استان حضور داشتند. سه بالگرد برای حرکت بلند می‌شود که نیم‌ساعت بعد از آغاز حرکت، ارتباط بالگرد رئیس‌جمهور با دو بالگرد دیگر قطع می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: این سه بالگرد با هم حرکت می‌کردند ولی ارتباط بالگرد رئیس‌جمهور قطع می‌شود. همان لحظه دو بالگرد دیگر عملیات جستجو را ادامه می‌دهند.

منصوری اظهار داشت: از نکات امیدوار کننده این بوده که با یکی از سرنشینان بالگرد رئیس‌جمهور و کادر پرواز ارتباط برقرار شده که نشان می‌دهد میزان سختیِ حادثه خیلی بالا نبوده؛ چون دو تن از افراد در چند نوبت با ما ارتباط گرفتند.

وی تصریح کرد: بلافاصله همه مجموعه‌های ذی‌ربط در منطقه حاضر شدند و اتاق فرماندهی شکل گرفته و عزیزان امدادگر به منطقه اعزام شده‌اند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: با توجه به تمهیدات وزارت ارتباطات و هم‌چنین کار فنی دستگاه‌های امنیتی، محدوده حادثه تا شعاع دو کیلومتری مشخص شده و کار دنبال می‌شود.

منصوری بیان کرد: به دلیل شرایط خاص منطقه، کار مقداری کُند پیش می‌رود و هوا سرد و مه‌آلود است و دسترسی به منطقه سخت شده است.

وی گفت: امیدوارم شاهد اخبار خوبی خواهیم بود؛ شب میلاد امام رضا(ع) از مردم می‌خواهیم برای خادم‌الرضا(ع) آیت‌الله رئیسی دعای ویژه کنند تا خدا به ایشان و همراهان‌شان صحت عنایت کند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور عنوان کرد در این گونه حوادث معمولا اخبار ضد و نقیض منتشر می‌شود و از مردم عزیزمان می‌خواهیم از مبانی رسمی و وزیر کشور اخبار را دنبال کنند تا بتوانیم در آرامش، کار امداد و نجات را انجام دهیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات