صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۵۶۸۴۹

نکته‌گرام

طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: پس از سه ماه مهلت بررسی هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان، امروز فرآیند بررسی صلاحیت‌ داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و بر اساس نتایج نهایی، بیش از ۱۵ هزار و ۲۰۰ داوطلب، تأیید صلاحیت شدند که به معنای تأیید صلاحیت حدود ۷۵ درصد داوطلبان است.
 
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: این اولین بار نیست که نظامیان رژیم جنایتکار اسرائیل با هدف حمله به غیرنظامیان و تکمیل پروژه خود در نسل‌کشی مردم فلسطین، بهانه‌های نخ‌نما و پوچ را دستمایه تجاوز به مراکز درمانی در غزه می‌کنند. هنوز افکار عمومی جهان فضاحت به جای مانده از ادعاهای دروغین مقامات صهیونیست در مورد بیمارستان شفا را فراموش نکرده‌اند.
 
امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر: اینکه نیکی هیلی می‌گوید «رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا یک زن است یا من یا کامالا هریس»، یعنی یا هیلی، ترامپ و سپس بایدن را شکست دهد. یا بایدن از رقابت‌ها کنار برود و هریس، ترامپ یا هیلی را شکست دهد یا هیلی و هریس در مقابل هم قرار گیرند و یکی از آنان پیروز شود. احتمالات دور از ذهن.
 
علی صمدزاده، کاربر فضای مجازی: گویا سعودی در حال دریافت برخی ستانده‌های غیراعلامی‌اش در چارچوب معامله عادی‌سازی است. با این ملاحظه، باید در نظر داشت که فرآیند ارائه داده‌ها نیز آغاز شده است. پ.ن: مؤسسه روتشیلد از بازگشایی دفتر جدیدش در ریاض خبر می‌دهد.
 
داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور: در جایی خواندم در سال‌های اخیر ۳۲ مورد کلاهبرداری مشابه کوروش کمپانی رخ داده و ۲۲۰ هزارنفر مالباخته گرفتار شده‌اند. مراقب سرمایه‌های خود باشید. کلاهبرداری‌های پانزی معمولاً با وعده‌ سودهای بالا در قالب طرح‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و ارزهای دیجیتال انجام می‌شود.
 
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ: در اختتامیه جشنواره موسیقی فجر گفتم شکوه هنر ما، هیچ‌گاه در تقلید از غرب و تسلیم در برابر مدرنیسم نبوده، بلکه به سبب پیوند با ریشه‌های عظیم ایرانی و اسلامی است.
 
حسین زبرجد، فعال رسانه: مگه دوره قبل رأی دادم‌ چیزی عوض شد؟! افزون بر افزایش حقوق ۱۲ برابری سربازان، با اجرای خوب دولت حدود ۵ میلیون نفر از دهک‌های محروم برای درمان به صورت رایگان بیمه شدند و با تأمین هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج، دغدغه هزینه برای خانواده‌های این بیماران کاهش یافته است!
 
محمد فراهانی، فعال رسانه: حساب کاربری خبرگزاری میزان چرا حذف شد؟ اطلاع‌رسانی درباره پرونده‌های مهم قضایی. شفاف‌سازی اقدامات مجرمانه قاتلان و تروریست‌هایی که امنیت جامعه را تهدید می‌کردند. اطلاع‌رسانی درباره جنایات اسرائیل در غزه. «اطلاع‌رسانی» بزرگ‌ترین تهدید خبرگزاری میزان برای مدعیان آزادی بیان بود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات