صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۵۶۲۱۷
در گفتگو با بصیرت مطرح شد

قدیری ابیانه: حضور در پای صندوق رای چونان جهاد در برابر دشمن است

کارشناس مسائل سیاسی و رسانه: وقتی دشمن شاهد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای باشد دیگر برای ضربه زدن به کشور برنامه ریزی نمی‌کند
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ گفتگو با محمدحسن قدیری ابیانه

به گزارش بصیرت، یکی از موضوعاتی که طی هفته‌های اخیر به شدت در دستور کار دشمنان انقلاب و اسلام قرار گرفته تاکید بر عدم مشارکت مردم با سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات کشور است. بصیرت در گفتگو با کارشناس سیاسی دلایل اهمیت حضور مردم در انتخابات را تشریح کرده است.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و استراتژیست در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بصیرت در خصوص چرایی آماج حملات شبکه‌های معاند نسبت به حضور مردم در پای صندوق‌های رای و تشویق مردم به قهر کردن با صندوق رای گفت: در این موضوع شکی نیست که بخصوص طی سال‌های اخیر، رسانه‌های گروهی اعم از شبکه‌های ایرانی در خارج از کشور که متعلق به ضد انقلابیون و خارجی هاست تا عوامل داخلی آن‌ها و کسانی که از نظر تفکر با دشمنان انقلاب همسو هستند با استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های احماعی سعی می‌کنند مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند، ضمن اینکه برای تشدید قهر مردم با صندوق‌های رای مسائل اقتصادی را برجسته و بزرگنمایی می‌کنند.

وی در این باره خاطر نشان کرد: قطع به یقین راهکار حل معضلات کشور انتخاب نمایندگان و مسوولین کارآمد است نه قهر با صندوق‌های رای. آنچه در این موضوع حائز اهمیت است اینکه همه مردم ایران باید بدانند این کشور متعلق به آنهاست بنابراین مردم ایران باید تعیین کنند چه افرادی راهی مجلس شوند، چرا که افرادی که وارد مجلس می‌شوند باید به خوبی بتوانند وظایف مجلس شورای اسلامی و نظارتی که بر قوه مجریه صورت می‌گیرد و بودجه‌ای که به تایید مجلس می‌رسد را در بهترین وجه ممکن انجام دهند، به همین دلیل مهم انتخاب افراد برای مدیریت سرمایه‌های کشور موضوع بسیار مهمی است.

محمدحسن قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تمامی اموال و درآمد‌های مردم متعلق به مردم است، انتخاب نمایندگان موضوع بسیار حائز اهمیتی است به این دلیل که تمام درآمد‌های دولت متعلق به مردم است لذا مردم باید متوجه این موضوع مهم باشند که باید سرنوشت ووکلای خود را خود تعیین کنند.

کارشناس و تحلیلگر سیاسی افزود: امروز حضور خواص و نخبگان برای روشنگری بیشتر مردم بسیار مهم و واجب است، چرا که در آن سو رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند تا با تبلیغات منفی مانع حضورمردم در انتخابات شوند؛ ضمن اینکه لازم به ذکر است در تمامی انتخابات‌هایی که دردنیا انجام اختیارات نماینده‌ای که با رای پایین یا با رای بالا وارد مجلس می‌شود یکی است، بنابراین بهتر است نماینده‌ای را راهی مجلس کنیم که برای تحقق خواسته‌های ما بر کرسی مجلس تکیه بزند.

وی در این باره یادآور شد: نماینده‌ای را راهی مجلس کنیم که قادر به گره گشایی از مشکلات کشور باشد چرا که دشمن مترصد عدم مشارکت مردم و باز شدن زمینه برای ضربه زدن به کشور در تمام ابعاد مختلف اعم از لطمه به تمامیت ارضی اقتصادی و معیشت است بنابراینکسانی هستند که ازوضعیت اقتصادی کشور راضی نیستند باید بدانند عدم شرکت در انتخابات و عدم گزینش افراد برای این سمت در بین نامزدها، منجر به بهبود معیشت آن‌ها نمی‌شود، بلکه زمینه را برای سوء استفاده و ضربات بیشتر دشمن به ما آماده می‌کند در نهایت راه به جایی نمی‌بریم.

محمدحسن قدیری ابیانه تصریح نمود: امروز نخبگان وظیفه بسیار خطیری در آگاهی دهی و افزایش بصیرت مردم نسبت به حضور در انتخابات بر عهده دارند لذا لازم است هر کسی که در حیطه نفوذ کلام خود می‌تواند اثر گذار باشد و شنوندگان از وی تبعیت می‌کنند در این حوزه وارد شود و خواهان حضور مردم در انتخابات شود چرا که حضور در پای صندوق رای به نفع مردم است و منجر به ناامیدی دشمن از لطمه زدن به کشور می‌شود.

وی در این باره توضیح داد: وقتی دشمن شاهد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای باشد دیگر برای ضربه زدن به کشور برنامه ریزی نمی‌کند و به تبع این وضعیت، هزینه‌های ما برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن کاهش می‌یابد، پس باید بدانیم کسی که پای صندوق رای می‌رود تا به نماینده خود رای بدهد چونان کسی است که برای دفاع از کشور عازم جبهه حق علیه باطل می‌شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات