صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۵۲۵۶۱

وزیر دفاع: سامانه پدافندی شهید علی‌وردی بزودی رونمایی خواهد شد

وزیر دفاع گفت:‌ سامانه‌ای پدافندی به نام شهید آرمان علی‌وردی نام‌گذاری شده است که این سامانه پدافندی برد بلند است و 2 هفته دیگر رونمایی خواهد شد.

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (چهارشنبه، ۱۰ آبان‌ماه)‌در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت‌ گفت:‌ آمریکایی ها سرآمد خطاهای راهبردی و محاسباتی هستند، آن‌ها نیز در کنار صهیونیست‌ها در این باتلاق قرار گرفته‌اند و قطعاً آمریکا ضربه خواهد خورد.

وزیر دفاع: سامانه پدافندی شهید علی‌وردی بزودی رونمایی خواهد شد

وی افزود: کشورهای منطقه آزادی‌خواهان جهان مردم منطقه مسلمانان جهان تا حدی صبر می‌کنند حتماً همه کشورها گزینه‌های مختلفی را روی میز دارند و در حال بررسی آن هستند.

 وزیر دفاع و پشتیبانی گفت: سامانه‌ای پدافندی به نام شهید علی وردی نام‌گذاری شده است که این سامانه پدافندی برد بلند است و طی دو هفته دیگر رونمایی خواهد شد. 

آشتیانی گفت: از گذشته با کشور های مختلف تعاملات دفاعی برقرار بوده و این‌ رفع تحریم می تواند تعاملات را بیشتر کند و همچنین می تواند صادرات و واردات را افزایش دهد.

وی افزود: صرفا مباحث ایران دفاعی نیست بحث های علمی و فناوری و غیر نظامی هم در آن دخیل است. وزارت دفاع در مسیر خود با توجه به اینکه در مباحث علمی و فناوری پیشگام است در این زمینه در مباحث نظامی کار را دنبال کرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات