صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰  ، 
کد خبر : ۲۸۳۳۷۳
زاکانی:

برجام و ملاحظات رهبری

نماینده مردم تهران اظهار داشت: بخش دوم نامه رهبری ناظر به بازبینی دشمن بود یعنی کماکان دشمن جمهوری اسلامی آمریکا است اما متاسفانه برخی اساتید دانشگاه قصد بزک کردن آمریکا را دارند اما گرگ بزک شدنی نیست.
پایگاه بصیرت به نقل از مشرق:
علیرضا زاکانی در همایش "دوران بزن و دررو تمام شده است!" در دانشگاه تهران اظهار داشت: نباید از این پس کسی با برجام سلیقه‌ای عمل کند و نباید آن را منشأ دوگانگی و دودستگی قرار دهد.
وی تاکید کرد: برجام بدون ملاحظات حضرت آقا برجام نیست و اگر کسی بر این امر تاکید کرد در واقع انجام برجام را لغو می‌کند.
نماینده مردم تهران ادامه داد: 9 بندی که حضرت آقا در نامه‌شان نسبت به آن تاکید کردند کف منافع ملی ما را تامین می‌کند بنابراین هر کسی که بخواهد فرافکنی کند و از آن عبور کند گامی خلاف مصالح ملی برداشته است.
زاکانی افزود: اگر امروز چیزی برای معاوضه داریم در صورتی که با عدم دقت داشته‌هایمان را بدهیم و چیزی دستمان را نگیرد در واقع زمینه عداوت و دشمنی آنها را نسبت به خودمان افزایش می‌دهیم.
وی بیان داشت: وقتی بحث از نفوذ می‌شود یک وجه آن این است که کسی با وحدت شکنی انسجام ملت را بشکند و در واقع یک وجه نفوذ بر می‌گردد به اینکه کسانی مروج اسلام آمریکایی باشند و در داخل نیز کسانی به مصالح ملی توجه نداشته باشند.
نماینده مردم تهران اظهار داشت: بخش دوم نامه رهبری ناظر به بازبینی دشمن بود یعنی کماکان دشمن جمهوری اسلامی آمریکا است اما متاسفانه برخی اساتید دانشگاه قصد بزک کردن آمریکا را دارند اما گرگ بزک شدنی نیست.
وی تصریح کرد: این ما هستیم با برجامی که طی 10 ماه ملاحظات شورای امنیت بندهای مجلس شورای اسلامی و 9 بند از فرمایشات مقام معظم رهبری باید عملی شود.
نماینده مردم تهران با اشاره به بخش های مختلف نامه مقام معظم رهبری در خصوص برجام یادآور شد: در مقدمه این نامه معظم له به دقت نظر و ضرورت عبور از مجاری قانونی تاکید ویژه‌ای دارند تا برای کشور مصونیت ایجاد کند.
زاکانی نامه مقام معظم رهبری در خصوص برجام را در سه بخش تعریف کرد و ادامه داد: در بخش اول این نامه تقدیر و تشکر از همه موافقین و منتقدین برجام در شورای عالی امنیت ملی، مجلس و رسانه‌ها و دولت به چشم می‌خورد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات