سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۵۹۳۴۴

رئیسی: منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم

رئیسی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دختر، گفت: غربی‌ها نگاه ابزاری به زن و دختر دارند. منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم.
آیت الله رئیسی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دختر، گفت: به برکت نام فاطمه معصومه روز دختر مبارک باد، از برگزار کنندکان این نشست باشکوه تشکر می‌کنم. به وجود شما دختران افتحار می‌کنیم. وی افزود: دختران عزیز، شما معلمان و استادان دانشگاه و صاحبان اندیشه فردا برای جامعه و آینده سازان کشور هستید. شما دختران سرمایه بزرگ برای خانواده، شهر استان و کشور هستید و ما قدر شما را می دانیم.
رئیس جمهور گفت: دختر هدیه خداوند است. شما هدیه های الهی هستید و ما به شما به عنوان هدیه های گرانقدر پروردگار نگاه می کنیم. ما نه نگاه مغرب زمین را در مورد زن و دختر قبول داریم که یک نگاه ابزاری است و نه ان نگاهی که می خواهد زن را از جامعه و نقش افرینی جدا کند. دختران ما می توانند همسران و مادران ارزشمند باشند و هم میتوانند در عرصه اجتماع نقش افرین باشند.
وی افزود: دختران حقیقتاً معلمان، استادان دانشگاه، صاحبان اندیشه برای جامعه و آینده سازان کشور هستند. دختران سرمایه بزرگ برای شهر و کشور هستند و ما قدر دختران را می‌دانیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات