صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۵۸۹۳۴

نکته گرام

محمد صرفی، فعال رسانه: دانشجویان ده دانشگاه بزرگ در آمریکا در تدارک برگزاری اعتراضاتی مداوم به نسل‌کشی در غزه هستند. اعتراضاتی که تا کنون با سرکوب و دستگیری و محرومیت‌های تحصیلی مواجه شده است. وضعیت دانشگاه‌های آمریکا که به خاطر حمایت از غزه به شدت تحت فشار دولت هستند، در این مقطع زمانی یک نقطه عطف است.
 
امیرعلی ابوالفتح، فعال فضای مجازی: اینکه مراسم اعطای جوایز انجمن قلم آمریکا در اعتراض به جنگ غزه کنسل شده، نشان می‌دهد اسرائیل در حال از دست دادن حمایت افکار عمومی در آمریکا، به ویژه در میان نخبگان و روشنفکران است؛ روندی که اگر گسترش یابد، اسرائیل را از بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی خود محروم می‌کند.
 
بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: دنیا نیازمند نبوغ جوان ایرانی است؛ ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز «اومااویا» که با حضور رئیس‌جمهور در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است. سربلندی و اقتدار همراه با آورده‌های اقتصادی، از نتایج صادرات خدمات فنی‌ـ مهندسی ایرانی است.
 
مهدی محمدی، مشاور رئیس مجلس: ارتش اسرائیل می‌گوید رئیس اطلاعات نظامی ارتش به دلیل ناکامی در پیش‌بینی ۷ اکتبر استعفا داده است. جدی نگیرید. علت اصلی برآورد غلط از نوع واکنش ایران به حمله دمشق است.
 
امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت‌ غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.
 
حسن عابدینی، فعال رسانه: طلسم رسانه‌ساز قوم ساحران در باور جهانیان را وعده صادق چنان شکست که اژدهای خیالی حق‌ستیزان را عصای موسی بلعید. «تو راست معجزه درکف ز ساحران مهراس/ عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز»؛این سروده رهبر حکیم انقلاب، راهبرد مقاومت از دامنه هیمالیا تا سواحل مدیترانه است که نوید آزادی قدس می‌دهد.
 
مرتضی غرقی، فعال رسانه: ایران ثابت کرد بدون سلاح اتمی هم قدرت بازدارندگی بالایی دارد، نمونه‌اش اینکه در تنش میان ایران با رژیم صهیونیستی، اروپا و آمریکا، رژیم اسرائیل را مجبور کردند ساکت بنشیند وگرنه همه در آتش جنگ خواهند سوخت.
 
اشتهاردی، دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور: ‏توضیحات وزارت ‎صمت تأکید دارد که هیچ مصوبه، آیین‌نامه و دستورالعملی در خصوص واردات ‎خودرو و خودروی کارکرده منتظر ابلاغ از سوی دولت و دکتر ‎مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور نیست.
نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات