تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۵۵۲۲۳

دبیر کل حزب الله لبنان: بسیاری از جوانان ما از ۱۰۰ روز پیش تاکنون در جبهه‌ها در حال جنگند

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهادت وسام الطویل فرمانده بارز حزب الله گفت: بسیاری از جوانان ما از ۱۰۰ روز پیش تاکنون در جبهه ها در حال جنگ هستند.

به نقل از المنار، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهادت وسام الطویل فرمانده بارز حزب الله که در ضاحیه بیروت به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گفت: با شهادت حاج جواد، این فرمانده شهید به ۲ برادر شهید خود و برادرزاده‌های شهیدش حسین و محمد پیوست. ما در برابر الگوی یک خانواده مومن، مبارز و فداکار قرار داریم. قرآن کریم این خانواده را تربیت کرده است؛ ۳ برادر شهید و ۲ نوه که دیگر جایگزینی ندارند.

جوانان ما ۱۰۰ روز است که در حال جنگ هستند

وی افزود: خانواده‌های مقاوم و آواره‌ای که صبور هستند بخشی از مبارزه هستند. بسیاری از جوانان ما از ۱۰۰ روز پیش تاکنون در جبهه ما در حال مبارزه هستند. من در این نبردِ مداوم، نامه‌های بسیاری با امضای پدران و مادران دریافت کرده‌ام که خواستار اعزام تنها فرزند پسر خود به خطوط مقدم شده‌اند.

نصرالله ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم که با داعش مبارزه کرده‌ایم و در این راه شهید تقدیم کرده‌ایم. شهید حاج جواد در سال ۲۰۰۶ از فرماندهان میدان نبرد بود و در سوریه نیز از فرماندهان مبارزه با داعش بود.

وی افزود: باید برای فراهم‌نمودن تمامی عوامل مقاومت و پایداری در این نبرد همکاری کنیم، زیرا نمی‌دانم تا چه زمانی به طول خواهد انجامید. بخش زیادی از اقدامات فرماندهان شهید ما از اسرار مقاومت هستند و در حال حاضر قابل بیان نیستند.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات