سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۴۴۹۲۷

رئیس ‌حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه: طراحی دشمن در اغتشاشات ضربه ‌به نظام ‌بود

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عبداللهی با اشاره به استفاده از ظرفیت حوزه علمیه استان اظهار داشت: ظرفیت حوزه‌های علمیه استان فرصت خوبی برای پرورش افراد با استعداد و طلاب نخبه است چرا که نظام ما با روحانیت شروع شده و با روحانیت استمرار دارد بنابراین روحانیت نقش مهمی در خنثی کردن برنامه‌های دارد.

رئیس ‌حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه: طراحی دشمن در اغتشاشات ضربه ‌به نظام ‌بود

وی درباره نقش و جایگاه روحانیت در نظام افزود: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقتدار روحانیت و اقتدار روحانیت نیز در تبعیت از ولایت فقیه است.

رئیس کل حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: در حوادث اخیر و راه‌اندازی اغتشاشات در کشور طراحی دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بود که با لطف خداوند متعال و تدابیر رهبر معظم انقلاب توانستیم از این مرحله عبور کنیم ولی همچنان لازم است همه هوشیار و ولایت مدارانه در حفظ نظام کوشا باشیم.

عبداللهی بیان کرد: دشمن در جنگ شناختی باورهای دینی، آموزه‌های اصیل اسلامی را نشانه رفته که همان طور که مقام معظم رهبری مکررا تاکید فرمودند جهاد تبیین راهبردی عملی در مقابل جنگ شناختی دشمن و توطئه‌های دشمن است.

وی ادامه داد: فعالان فرهنگی و دینی به ویژه علما روحانیون و طلاب باید با زبانی هنرمندانه مسائل را برای نسل نوجوان و جوان تبیین کنند تا واقعیت‌های تاریخی رژیم منحوس پهلوی و دستاوردهایی که ملت بزرگ ایران اسلامی به برکت انقلاب و نظام اسلامی به دست آورده را به خوبی بشناسد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضائیه خاطرنشان کرد: کشور ما امروز به برکت مجاهدت‌ها و ایثارگری فرزندان غیور کشور از امنیت و اقتدار بالایی برخوردار است و در ابعاد مختلف علمی، صنعتی و… در جایگاه بالایی قرار دارد که باید با تکیه بر‌توان‌داخلی و ظرفیت‌های موجود برای قطع کامل وابستگی‌ها تلاش کرد.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات