صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰  ، 
کد خبر : ۲۹۳۱۵۰

اخبار ویژه

دستگیری مجری زن شبکه  ماهواره‌‌ای
زن جوان ۳۸ ساله‌ای که در شبکه های ماهواره ای معاند نظام مجری برخی برنامه‌ها بود، پس از آنکه از دبی به مشهد سفر کرد، تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار گرفت و مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی با کسب دستور از معاون دادستان مشهد، وی را در یک منزل مسکونی شناسایی و بازداشت کردند. این زن مطلقه که معروف به «الی» است، در سِمت مجری در برخی شبکه های ماهواره ای، مانند «فارسی وان» و «پرشین تی وی» فعالیت داشت. 

اعلام حقوق قالیباف در شورای شهر
ابوالفضل قناعتی، عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران گفت: حقوق ثابت قالیباف در ماه حدود ۱۰ میلیون تومان بوده که در مجموع با احتساب مزایا حدود ۱۴ میلیون تومان می‌شود. شهردار تهران باید بابت تدریسش از دانشگاه نیز حقوق دریافت ‌‌کند، اما در طول این سال‌ها تمامی حقوق خود را که ماهیانه حدود شش میلیون تومان می‌شود، به دانشگاه برگردانده و برای حرفه خلبانی خود نیز حقوقی دریافت نمی‌کند.

حمایت پارلمان بحرین از سرکرده منافقین
نمایندگان پارلمان بحرین در بیانیه‌ای با حمایت از سرکرده منافقین، وی را تنها کلید مبارزه با جمهوری اسلامی ایران خواندند. در این بیانیه همچنین بر تضمین سلامت و امنیت منافقان در اردوگاه لیبرتی در شمال بغداد تأکید شده است.
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات