تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵  ، 
شناسه خبر : ۳۵۷۱۲۲
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: به راستی که در انتخابات امسال دانشجویان موذنین حقیقی جامعه بودند و نتیجه انتخابات امسال متأثر از نقش آفرینی خردمندانه دانشجویان و جهاد تبیین پیرامون نقش مجلسین در تعیین سرنوشت کشور و افزایش شور و تحلیل سیاسی در جامعه به ویژه دانشگاه‌های سراسر کشور بود.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل پیرامون مشارکت مردم شریف ایران در انتخابات با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: به راستی که در انتخابات امسال دانشجویان موذنین حقیقی جامعه بودند و نتیجه انتخابات امسال متأثر از نقش آفرینی خردمندانه دانشجویان و جهاد تبیین پیرامون نقش مجلسین در تعیین سرنوشت کشور و افزایش شور و تحلیل سیاسی در جامعه به ویژه دانشگاه‌های سراسر کشور بود.
متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیمقُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَة أَنْ تَقُومُوا لِلّهِ مَثْنى وَ فُرادى ثُمَّ تَتَفَکَّرُوابگو: «شما را تنها به یک چیز اندرز مى دهم که: دو نفر، دو نفر، یا به تنهائى براى خدا قیام کنید، سپس بیندیشید» بار دیگر مردم فهیم و شریف کشور عزیزمان ایران به همگان علی الخصوص معاندین خارج نشین نشان دادند علی رغم تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد به اصل انتخابات در جمهوری اسلامی معتقد و پایبند هستند. دشمنان این مرز و بوم از سال گذشته برنامه ریزی‌های فراوان و دقیقی در جهت کاهش مشارکت در امر انتخابات انجام داده بودند و تا زمان برگزاری انتخابات اهتمام ویژه‌ای در انجام این برنامه ریزی‌ها داشتند اما ملت با بصیرت ایران با دستان خود بر زیر میز دشمنان زدند و با حضور شکوهمند و خردمندانه خود در پای صندوق‌های رای، وطن دوستی خود را به رخ جهانیان کشیدند.
به راستی که در انتخابات امسال دانشجویان موذنین حقیقی جامعه بودند و نتیجه انتخابات امسال متأثر از نقش آفرینی خردمندانه دانشجویان و جهاد تبیین پیرامون نقش مجلسین در تعیین سرنوشت کشور و افزایش شور و تحلیل سیاسی در جامعه به ویژه دانشگاه‌های سراسر کشور بود. اکنون دانشگاه‌ها بعد از سال‌ها رخوت، شور سیاسی به خود دیده و نیاز جامعه‌ی ما حفظ این شور به همراه افزایش بینش سیاسی می‌باشد. حفظ این شور سیاسی در دانشگاه‌ها ملزم به همت ویژه تشکل‌های دانشجویی و مسئولین دانشگاه‌ها است تا این امر خطیر که مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز می‌باشد به وقوع بپیوندد.