صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۵۹۲۲۶

نکته‌گرام

امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر: مسئله فقط این نیست که دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌های آمریکایی از فلسطین حمایت می‌کنند، بلکه مهم این است که نخبه‌ترین دانشجویان آمریکایی در نخبه‌ترین دانشگاه‌های آمریکایی از فلسطین حمایت می‌کنند و از آن مهم‌تر، اینکه کتک می‌خورند و بازداشت می‌شوند، اما سکوت نمی‌کنند.
 
مهدی محمدی، فعال رسانه: ضرورت فوری لطمه زدن به تأثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه‌برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش‌بینی‌پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه‌ریزی شده کف خیابان باشد.
 
محمد صرفی، فعال رسانه: حسن سکالانان، جوان ۳۴ ساله‌ای است که با عملیات ضدصهیونیستی امروز خود در قدس، اولین شهید ترکیه‌ای طوفان‌الاقصی شد. این اتفاق مهم پیامی جدی برای رژیم اسرائیل دارد؛ شاید بتوان دولت‌های مسلمان را مهار کرد، اما مردم مسلمان منطقه را نه!
 
کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون‌پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است؛ ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.
 
مجتبی یوسفی، نماینده مجلس شورای اسلامی: هر کس که باشید اگر برخلاف سیاست‌های آمریکا رفتار کنید، سرکوب می‌شوید. حتی اگر شهروند آمریکا و نخبه دانشگاهی و دانشجو هم باشید، با خشونت، سلاح گرم و تک تیرانداز از انتقادات شما پذیرایی می‌شود. این داستان فقط جای اظهار نگرانی شدید سخنگوی آمریکا را کم دارد.
 
سیدرسول موسوی، دستیار وزیر امور خارجه کشورمان: آیندگان به این تراژدی اسفناک دوران ما خواهند خندید که آمریکا با در اختیار قراردادن مهلک‌ترین تسلیحات به رژیم صهیونیستی بیش از دو میلیون نفر را آواره کرد و ده‌ها هزار نفر را کشته و مجروح کرد، ولی برای ۲۵ هزار نفر غذا پرتاب کرد.
 
محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور: با پیگیری سازمان مالیاتی، کسبه تا مبلغ فروش ۱۸ میلیارد تومان(سه برابر سال قبل) از ارائه هرگونه اسناد و مدارک و تسلیم اظهارنامه معاف شدند. مالیات این دسته از مودیان به شکل سیستمی و بدون رسیدگی پرونده، محاسبه و دریافت می‌شود.
 
مهدی کشتدار، مدیرعامل خبرگزاری میزان: شیرین سعیدی در یک کنفرانس علمی در آمریکا بود که متوجه شد در ایران زندانی است! خودش می‌گوید آخرین بار سال ۲۰۱۵ در ایران بوده، اما ارگان‌های خبری وابسته به معاندین طی ماه‌های اخیر او را در اوین زندانی کرده و می‌گویند بلاتکلیف است؟!
 
حسن عابدینی، فعال رسانه: وزیران امنیت داخلی و آموزش رژیم صهیوینستی در تصادف مشکوک مجروح شدند. جنازه‌هایی در مناطقی که نیروهای مقاومت عملیاتی نداشته‌اند هم پیدا می‌شود. اختلاف نژادی میان فلاشا(اتیوپی تباران)، اشکنازی(اروپایی تباران) و...، جنگ قدرت جناح‌های رقیب شاید وارد فاز حذف فیزیکی شده باشد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات