کرمانشاه >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۵۹۰۱۹

دریای سرخ یا دریای حقارت آمریکا؟

پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/محسن کرمی
به حکم «الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم» رژیم صهیونسیتی که تلاش داشت خود را جزء کشورهای قدرتمند دنیا معرفی کند اکنون جزء منفورترین و ذلیل ترین حکومت ها در جهان شناخته شده است به طوریکه حامیان این رژیم هم، از بی آبرویی او، بی آبرو می‌شوند.چنانکه تونسی‌ها سفیر ایتالیا را از نمایشگاه کتاب‌شان بیرون کردند.دولت ایتالیا یکی از تامین‌کننده اصلی تسلیحات برای صهیونیست‌هاست.
 
در رسوایی رژیم صهیونسیتی و همپیمانان او ، نمی‌توان از نقش محور مقاومت به خصوص حوثی های یمن چشم پوشی کرد.  هدف قرار دادن اهداف آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ توسط یمنی ها، یک تحقیر بین المللی را برای این کشورها رقم زد و در ایجاد فضای اعتراضی به حامیان صهیونیسم تاثیر گذار بود. 
 
 حملات یمنی ها پوشالی بودن قدرت ایالات متحده را به جهانیان نشان داد. قدرتی که برخلاف تبلیغات هالیوودی و نمایشی که سالهاست از آن دم می زنند و در عملیات مقتدرانه "وعده صادق" نیز به خوبی نشان داده شد، طبل توخالی آن دیگر صدایی در دنیای کنونی نخواهد داشت.
گویا آمریکایی ها در دادن پاسخ مناسب در برابر این حمله های جانانه حوثی ها و ضبط کشتی های اسرائیلی به شدت درمانده اند و این خود باعث انزوای بیشتر آمریکایی ها و ضعیف شدن آنها در نبرد دریایی را نشان می دهد.
یمنی ها در دریای سرخ نشان دادند که قدرت اراده و ایمان آنها از ناوها و جنگنده ها و موشک های پیشرفته آمریکایی و بریتانیایی بیشتر است و دریای سرخ را به دریای حقارت آمریکایی ها و انگلیسی ها تبدیل کرده اند و مطمئناً استکبار در همین دریای حقارت غرق خواهد شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات